-
1
-
2
Predicting consumer intention to use mobile service
Veröffentlicht in Information systems journal (Oxford, England)
VolltextArtikel -
3
-
4
Toward an understanding of the behavioral intention to use mobile banking
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
5
Influence of Facebook brand-page posts on online engagement
Veröffentlicht in Online information review
VolltextArtikel -
6
-
7
The network effect on information dissemination on social network sites
Veröffentlicht in Computers in human behavior
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Why People Check In to Social Network Sites
Veröffentlicht in International journal of electronic commerce
VolltextArtikel -
11
-
12
Topic Modeling Analysis of Social Enterprises: Twitter Evidence
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
13
-
14
Key variables to predict tie strength on social network sites
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Influence of network density on information diffusion on social network sites
Veröffentlicht in Information development
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20