-
1
-
2
Predicting mobile social network acceptance based on mobile value and social influence
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
3
-
4
How to observe business operations: An empirical study of family business
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
5
-
6
Factors affecting purchase intention on mobile shopping web sites
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
7
Adoption of the mobile Internet: An empirical study of multimedia message service (MMS)
Veröffentlicht in Omega (Oxford)
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
The influence of the components of storytelling blogs on readers' travel intentions
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
15
Exploring the critical quality attributes and models of smart homes
Veröffentlicht in Maturitas
VolltextArtikel -
16
-
17
The role of Internet addiction in online game loyalty: an exploratory study
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Weighting of Firefighting Turnout Gear Risk Factors According to Expert Opinion
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel