-
1
Theorizing the Addressive Audience in Children’s Digital Video Production
Veröffentlicht in Written communication
VolltextArtikel -
2
Cupcakes and beefcakes: students' readings of gender in superhero texts
Veröffentlicht in Gender and education
VolltextArtikel -
3
Centering Children's Voices and Purposes in Multimodality Research
Veröffentlicht in Journal of literacy research
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Students Contesting "Colormuteness" through Critical Inquiries into Comics
Veröffentlicht in English journal
VolltextArtikel -
9
-
10
I Never Think of the Girls: Critical Gender Inquiry with Superheroes
Veröffentlicht in English journal
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Comics as Literary Compasses and Kaleidoscopes
Veröffentlicht in Study and scrutiny
VolltextArtikel -
16
Comics as Literary Compasses and Kaleidoscopes: A Pedagogical Essay in Fragments
Veröffentlicht in Study and scrutiny
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
“I Never Think of the girls”: Critical gender Inquiry with Superheroes
Veröffentlicht in English journal
VolltextArtikel -
20
Editors’ Introduction: Drawing Out the A in English Language Arts
Veröffentlicht in Research in the teaching of English
VolltextArtikel