-
1
-
2
-
3
-
4
Is the End of the Pandemic the End of Telerehabilitation?
Veröffentlicht in Physical therapy
VolltextArtikel -
5
Hands-off? Lessons from high-touch professionals about going virtual
Veröffentlicht in Business horizons
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Strategies for creating value through individual and collective customer experiences
Veröffentlicht in Business horizons
VolltextArtikel -
9
-
10
The virtuous brand: The perils and promises of brand virtue signaling
Veröffentlicht in Business horizons
VolltextArtikel -
11
A renewable resource model of health decision-making: insights to improve health marketing
Veröffentlicht in AMS review
VolltextArtikel -
12
-
13
The transition from products to connected health: observations and avenues for future research
Veröffentlicht in AMS review
VolltextArtikel -
14
Using artificial intelligence to examine online patient reviews
Veröffentlicht in Journal of health psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
This Place Is Full of It: Towards an Organizational Bullshit Perception Scale
Veröffentlicht in Psychological reports
VolltextArtikel -
17
-
18
Towards a conceptualization of secrecy in marketing
Veröffentlicht in Journal of strategic marketing
VolltextArtikel -
19
Canadian Physiotherapists Integrate Virtual Care during the COVID-19 Pandemic
Veröffentlicht in Physiotherapy Canada
VolltextArtikel -
20