-
1
-
2
The experimental solution of the elevator problem
Veröffentlicht in Physics education
VolltextArtikel -
3
-
4
On Joule’s paddle wheel experiment in textbooks
Veröffentlicht in Physics education
VolltextArtikel -
5
Reply to ‘Comment on “Pendulum: the partial and global approach”’
Veröffentlicht in Physics education
VolltextArtikel -
6
-
7
On the Concept of Energy: How Understanding its History can Improve Physics Teaching
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
8
Experimental Justification of the Poggendorff Experiment
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
9
Manuais e História da Ciência: a segunda lei de Newton
Veröffentlicht in História da ciência e ensino
VolltextArtikel -
10
-
11
On the Concept of Energy: Eclecticism and Rationality
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
12
Estudo Histórico-Crítico da Fundamentação da Mecânica por Mach
Veröffentlicht in Revista portuguesa de filosofia
VolltextArtikel -
13
DUAS ABORDAGENS PARA A SOLUÇÃO DE PROBLEMAS: SOFTWARE E HISTÓRIA DA CIÊNCIA
Veröffentlicht in História da ciência e ensino
VolltextArtikel -
14
Conceptual Problems in the Foundations of Mechanics
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
15
-
16
On the Concept of Force: How Understanding its History can Improve Physics Teaching
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
17
On the Definition of Mass in Mechanics: Why Is It So Difficult?
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
18
The Law of Inertia: How Understanding Its History Can Improve Physics Teaching
Veröffentlicht in Science & education
VolltextArtikel -
19
-
20