-
1
-
2
MEMORABLE TOURISM EXPERIENCES INSPIRED BY THE BEAUTY OF NATURE
Veröffentlicht in Tourism and hospitality management
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Profiling of Croatian Consumers Based on Their Intention to Consume Farmed Fish
Veröffentlicht in Foods
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
NEW INSIGHTS INTO EXPENDITURES OF HOTEL GUESTS AND PRIVATE ACCOMMODATION GUESTS
Veröffentlicht in Ekonomski vjesnik
VolltextArtikel -
14
Socially responsible marketing decisions - scale development
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
15
THE ROLE OF SENSORY MARKETING IN THE CREATION OF A TOURISM EXPERIENCE
Veröffentlicht in Tourism and hospitality management
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Društveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
19
-
20