-
1
Evidence-Based Practice: Evolution or Revolution?
Veröffentlicht in Evidence based library and information practice
VolltextArtikel -
2
CLIMBING TO EXCELLENCE: DEFINING CHARACTERISTICS OF SUCCESSFUL LEARNING COMMONS
Veröffentlicht in Knowledge quest
VolltextArtikel -
3
Climbing to Excellence: Defining Characteristics of Successful Learning Commons
Veröffentlicht in Knowledge quest
VolltextArtikel -
4
Evidence-Based Practice: Evolution or Revolution?
Veröffentlicht in Evidence based library and information practice
VolltextArtikel -
5
-
6
Teenage Users of Libraries: A Brief Overview of the Research
Veröffentlicht in Knowledge quest
VolltextArtikel -
7
-
8
Horan, Timothy. Create Your School Library Writing Center: Grades 7-12
Veröffentlicht in Teacher Librarian
VolltextReview -
9
-
10
Resources for Teacher Librarians and Other Educators
Veröffentlicht in Teacher librarian (Vancouver)
VolltextMagazinearticle -
11
-
12
-
13
Resources for teacher librarians and other educators
Veröffentlicht in Teacher Librarian
VolltextReview -
14
Deeper learning, inquiry, and the teacher librarian.(WHAT WORKS)
Veröffentlicht in Teacher librarian (Vancouver)
VolltextMagazinearticle -
15
OERs, collaboration, and the library learning commons.(WHAT WORKS)
Veröffentlicht in Teacher librarian (Vancouver)
VolltextMagazinearticle -
16
-
17
Rog, Lori Jamison. Marvelous Minilessons for Teaching Nonfiction Writing, K-3
Veröffentlicht in Teacher Librarian
VolltextMagazinearticle -
18
Cavanaugh, Terence W.: eBooks for Elementary School.(Brief article)
Veröffentlicht in Teacher Librarian
VolltextMagazinearticle -
19
Fichtelberg, Susan. Encountering Enchantment: A Guide to Speculative Fiction for Teens, 2nd Edition.(Book review)
Veröffentlicht in Teacher Librarian
VolltextMagazinearticle -
20