-
1
Eco-Innovation in the Food Industry: Exploring Consumer Motivations in an Emerging Market
Veröffentlicht in Foods
VolltextArtikel -
2
Overview of brand personality research with bibliometric indicators
Veröffentlicht in Kybernetes
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
The Mexican Ecological Conscience: A Predictive Model
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
6
New Year’s Eve Show: An Opportunity to Further Develop Sustainable Local Tourism in Chile
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
7
Review and Support of the Relationship between Alliance Competence and Alliance Orientation
Veröffentlicht in GECONTEC
VolltextArtikel -
8
-
9
A conceptual review of the literature on brand personality
Veröffentlicht in Estudios de administración
VolltextArtikel -
10
Review and Support of the Relationship between Alliance Competence and Alliance Orientation
Veröffentlicht in GECONTEC
VolltextArtikel -
11
Review and Support of the Relationship between Alliance Competence and Alliance Orientation
Veröffentlicht in GECONTEC
VolltextArtikel -
12
Review and Support of the Relationship between Alliance Competence and Alliance Orientation
Veröffentlicht in GECONTEC
VolltextArtikel -
13
Review and Support of the Relationship between Alliance Competence and Alliance Orientation
Veröffentlicht in GECONTEC
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20