-
1
The perils of ‘tech for good’ lie in its politics of helping
Veröffentlicht in Big data & society
VolltextArtikel -
2
-
3
Advocacy Narratives and Celebrity Engagement: The Case of Ben Affleck in Congo
Veröffentlicht in Human rights quarterly
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Buying into development? Brand Aid forms of cause-related marketing
Veröffentlicht in Third world quarterly
VolltextArtikel -
10
-
11
Better (Red)™ than Dead? Celebrities, consumption and international aid
Veröffentlicht in Third world quarterly
VolltextArtikel -
12
The Tropes of Celebrity Environmentalism
Veröffentlicht in Annual review of environment and resources
VolltextArtikel -
13
Eclipsed by the halo: ‘Helping’ brands through dissociation
Veröffentlicht in Dialogues in human geography
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
South-South humanitarianism: The case of Covid-organics in Tanzania
Veröffentlicht in World development
VolltextArtikel -
18
Commodifying COVID-19: Humanitarian Communication at the Onset of a Global Pandemic
Veröffentlicht in New political science
VolltextArtikel -
19
-
20