-
1
-
2
Performance Standards: Utility for Different Uses of Assessments
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
3
Comments on Atkinson and Geiser: Considerations for College Admissions Testing
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
4
Methodological issues in achieving school accountability
Veröffentlicht in Journal of curriculum studies
VolltextArtikel -
5
-
6
Considerations for College Admissions Testing
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
7
-
8
Stability of School-Building Accountability Scores and Gains
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
9
Following the Standards: Is it Time for Another Revision?
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
10
-
11
Accountability: Responsibility and Reasonable Expectations
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Educational Assessment: Expanded Expectations and Challenges
Veröffentlicht in Educational evaluation and policy analysis
VolltextArtikel -
15
Validation of Performance-Based Assessments
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
16
Assessments and Accountability. (Condensed Version)
Veröffentlicht in Practical assessment, research & evaluation
VolltextArtikel -
17
-
18
A Century of Standardized Testing: Controversies and Pendulum Swings
Veröffentlicht in Educational assessment
VolltextArtikel -
19
Linking Results of Distinct Assessments
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
20
Policy and Validity Prospects for Performance-Based Assessment
Veröffentlicht in The American psychologist
VolltextArtikel