-
1
Honoring the Past, Embracing the Future
Veröffentlicht in BAR, Brazilian administration review
VolltextArtikel -
2
A story to sell: The influence of storytelling on consumers' purchasing behavior
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
3
-
4
AI Literacy Research: Frontier for High-Impact Research and Ethics
Veröffentlicht in BAR, Brazilian administration review
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Netographic narratives of user-generated travelogues on tourist destination image of Thailand
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
How do question-answer exchanges among generations matter for children's happiness?
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
13
Purchase intention for second-hand luxury goods: An empirical study of Chinese consumers
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
How does prestige bias affect information recall during a pandemic?
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
17
Analyzing the nexus between Chinese industrial policy and cross-border M&As
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
18
The mobilisation of professional identity: A scoping and lexical review
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
19
-
20