-
1
Differentiable vector graphics rasterization for editing and learning
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
2
Differentiable programming for image processing and deep learning in halide
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
3
Sample-based Monte Carlo denoising using a kernel-splatting network
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
4
Neural Free‐Viewpoint Relighting for Glossy Indirect Illumination
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
5
-
6
Differentiable Monte Carlo ray tracing through edge sampling
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
7
Storytelling as Inverse Inverse Planning
Veröffentlicht in Topics in cognitive science
VolltextArtikel -
8
-
9
SURE-based optimization for adaptive sampling and reconstruction
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
10
-
11
Unbiased warped-area sampling for differentiable rendering
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
12
Systematically differentiating parametric discontinuities
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
13
Learning to optimize halide with tree search and random programs
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
14
Warped-Area Reparameterization of Differential Path Integrals
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
15
Discontinuity-Aware 2D Neural Fields
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
16
Searching for Fast Demosaicking Algorithms
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
17
SLANG.D: Fast, Modular and Differentiable Shader Programming
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Learning to cluster for rendering with many lights
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel