-
1
-
2
The Pedagogical Power of Things: Toward a Post-Intentional Phenomenology of Unlearning
Veröffentlicht in Cultural critique
VolltextArtikel -
3
-
4
(De)facing the face of lecturing with Deleuze and Guattari
Veröffentlicht in Thesis eleven
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
The Art of Straying: Benjamin on Distraction and the Informal Education of the City
Veröffentlicht in Educational theory
VolltextArtikel -
9
-
10
Study Time: Heidegger and the Temporality of Education
Veröffentlicht in Journal of philosophy of education
VolltextArtikel -
11
Review of Igor Jasinski’s, Giorgio Agamben: Education Without Ends
Veröffentlicht in Studies in philosophy and education
VolltextArtikel -
12
Educational Soundings: a Cryptogenealogy of Sounding Differently
Veröffentlicht in Postdigital science and education
VolltextArtikel -
13
The Pedagogical Power of Things: Toward a Post-Intentional Phenomenology of Unlearning
Veröffentlicht in Cultural critique
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20