-
1
-
2
Crowding—An essential bottleneck for object recognition: A mini-review
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Video-game play induces plasticity in the visual system of adults with amblyopia
Veröffentlicht in PLoS biology
VolltextArtikel -
7
-
8
A unified model for binocular fusion and depth perception
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
9
Perceptual learning as a potential treatment for amblyopia: A mini-review
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
A dichoptic custom-made action video game as a treatment for adult amblyopia
Veröffentlicht in Vision research (Oxford)
VolltextArtikel -
13
Evaluation of a Virtual Reality implementation of a binocular imbalance test
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
14
-
15
Binocular combination of luminance profiles
Veröffentlicht in Journal of vision (Charlottesville, Va.)
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Crowding in Peripheral Vision: Why Bigger Is Better
Veröffentlicht in Current biology
VolltextArtikel -
19
Absolute and relative disparity mechanisms revealed by an equivalent noise analysis
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel -
20
Binocular vision and the control of foot placement during walking in natural terrain
Veröffentlicht in Scientific reports
VolltextArtikel