-
1
Children's descriptions of playing and learning as related processes
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Explain This, Explore That: A Study of Parent–Child Interaction in a Children's Museum
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
5
Preschoolers' Understanding of How Others Learn Through Action and Instruction
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
6
Children's Developing Descriptions and Judgments of Pretending
Veröffentlicht in Child development
VolltextArtikel -
7
-
8
Children’s developing understanding of what and how they learn
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
9
Children’s developing knowledge of and reflection about teaching
Veröffentlicht in Journal of experimental child psychology
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Behavioral and ERP measures of holistic face processing in a composite task
Veröffentlicht in Brain and cognition
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Play and Children's Museums: A Path Forward or a Point of Tension?
Veröffentlicht in Curator (New York, N.Y.)
VolltextArtikel -
20