-
1
-
2
A Theory Bite on Learning Through Mathematical Activity
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
3
Interaction or Intersubjectivity? A Reply to Lerman
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
The construction of an iterative fractional scheme: the case of Joe
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
7
-
8
Conceptual Models in Educational Research and Practice
Veröffentlicht in Journal of educational thought
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
A new hypothesis concerning children’s fractional knowledge
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
13
Radical Constructivism and Mathematics Education
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Radical Constructivism and Mathematics Education
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
17
Schemes of action and operation involving composite units
Veröffentlicht in Learning and individual differences
VolltextArtikel -
18
Cognitive Play and Mathematical Learning in Computer Microworlds
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel -
19
Fractional commensurate, composition, and adding schemes
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
20
On Reforming Practice in Mathematics Education
Veröffentlicht in Educational studies in mathematics
VolltextArtikel