-
1
-
2
The significance of octane numbers to drive cycle fuel efficiency
Veröffentlicht in Fuel (Guildford)
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
-
9
An estimation equation for the TBM thrust force in creeping rock
Veröffentlicht in Computers and geotechnics
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
Effects of Creep on Shield Tunnelling Through Squeezing Ground
Veröffentlicht in Rock mechanics and rock engineering
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Thrust force requirements in fault zones with squeezing ground
Veröffentlicht in Computers and geotechnics
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Mapping K factor variations and its causes in a modern, spark-ignition engine
Veröffentlicht in Fuel (Guildford)
VolltextArtikel -
20
Mapping K factor variations and its causes in a modern, spark-ignition engine
Veröffentlicht in Fuel
VolltextArtikel