-
1
-
2
Reflectance modeling by neural texture synthesis
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
3
Two-shot SVBRDF capture for stationary materials
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
4
-
5
Sample-based Monte Carlo denoising using a kernel-splatting network
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
Gradient-domain metropolis light transport
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
9
Online motion synthesis using sequential Monte Carlo
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
10
Improving closed-loop TMS timing using the Wavenet model
Veröffentlicht in Brain stimulation
VolltextArtikel -
11
Reconstructing the indirect light field for global illumination
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Sketching Clothoid Splines Using Shortest Paths
Veröffentlicht in Computer graphics forum
VolltextArtikel -
15
Modular primitives for high-performance differentiable rendering
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
16
-
17
Session details: Efficient sampling & rendering
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
18
Session details: Rendering in path space
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
19
Practical SVBRDF capture in the frequency domain
Veröffentlicht in ACM transactions on graphics
VolltextArtikel -
20