-
1
-
2
Reform ripples: The role of recontextualization in scaling up
Veröffentlicht in Education policy analysis archives
VolltextArtikel -
3
Discussion Formats for Addressing Emotions: Implications for Social-Emotional Learning
Veröffentlicht in Dialogic pedagogy
VolltextArtikel -
4
"Low Ability," Participation, and Identity in Dialogic Pedagogy
Veröffentlicht in American educational research journal
VolltextArtikel -
5
Opening Texts for Discussion: Developing Dialogic Reading Stances
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
6
Controversies and consensus in research on dialogic teaching and learning
Veröffentlicht in Dialogic pedagogy
VolltextArtikel -
7
Relocating Research on Teacher Learning: Toward Pedagogically Productive Talk
Veröffentlicht in Educational Researcher
VolltextArtikel -
8
How not to reason with PISA data: an ironic investigation
Veröffentlicht in Journal of education policy
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
-
12
'Bottom-up governance': discourse, practices and the duality of the state
Veröffentlicht in Cambridge journal of education
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Professional vision and the politics of teacher learning
Veröffentlicht in Teaching and teacher education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Teaching as a Clinical Profession: Adapting the Medical Model
Veröffentlicht in Journal of teacher education
VolltextArtikel -
19
-
20