-
1
-
2
-
3
-
4
An Integrated Model of Skill in Solving Elementary Word Problems
Veröffentlicht in Cognition and instruction
VolltextArtikel -
5
Why a Diagram is (Sometimes) Worth Ten Thousand Words
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
6
Models of competence in solving physics problems
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
7
-
8
Understanding and Teaching Problem-Solving in Physics
Veröffentlicht in European Journal of Science Education
VolltextArtikel -
9
Novice rules for assessing importance in scientific texts
Veröffentlicht in Journal of memory and language
VolltextArtikel -
10
Equations in Scientific Proofs: Effects on Comprehension
Veröffentlicht in American educational research journal
VolltextArtikel -
11
Models of Competence in Solving Physics Problems
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
12
Attentional strategies for studying scientific texts
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
13
FERMI: A flexible expert reasoner with multi-domain inferencing
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
14
Novice strategies for processing scientific texts
Veröffentlicht in Discourse processes
VolltextArtikel -
15
Why a Diagram is (Sometimes) Worth Ten Thousand Words
Veröffentlicht in Cognitive science
VolltextArtikel -
16
Restructuring Science and Mathematics Education
Veröffentlicht in Journal of applied developmental psychology
VolltextArtikel -
17
Analysis and teaching of a general skill for studying scientific text
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
18
Computer-Based Instruction With Intelligence
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextArtikel -
19
-
20
Developing Process Models as Summaries of HCI Action Sequences
Veröffentlicht in Human-computer interaction
VolltextArtikel