-
1
Peer-assisted learning in teaching clinical examination to junior medical students
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
2
-
3
Teaching on the run tips 5: teaching a skill
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
4
-
5
Descriptive analysis of junior doctor assessment in the first postgraduate year
Veröffentlicht in Medical teacher
VolltextArtikel -
6
Teaching on the run tips 3: planning a teaching episode
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Teaching on the run tips 4: teaching with patients
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
10
-
11
Clinical teaching and learning: from theory and research to application
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
12
Teaching on the run tips 6: determining competence
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
13
-
14
Teaching on the run tips: doctors as teachers
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
15
-
16
Teaching on the run tips 10: giving feedback
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
17
-
18
Teaching on the run tips 9: in‐training assessment
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
19
A day in the life of a doctor‐in‐training
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel -
20
Teaching on the run tips 11: the junior doctor in difficulty
Veröffentlicht in Medical journal of Australia
VolltextArtikel