-
1
Cueing Morality: The Effect of High-Pitched Music on Healthy Choice
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
2
-
3
Psychological Distancing: Why Happiness Helps You See the Big Picture
Veröffentlicht in The Journal of consumer research
VolltextArtikel -
4
-
5
Incandescent affect: Turning on the hot emotional system with bright light
Veröffentlicht in Journal of consumer psychology
VolltextArtikel -
6
Be Better or Be Merry: How Mood Affects Self-Control
Veröffentlicht in Journal of personality and social psychology
VolltextArtikel -
7
-
8
The Effect of Conceptual and Perceptual Fluency on Brand Evaluation
Veröffentlicht in Journal of marketing research
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Between Two Brands: A Goal Fluency Account of Brand Evaluation
Veröffentlicht in Journal of marketing research
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Introduction to special issue on gender and ethnicity in the marketing professoriate
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20