-
1
-
2
FASHION BRANDS LOYALTY IN THE TIMES OF ECONOMIC CRISIS
Veröffentlicht in International journal of management cases : IJMC
VolltextArtikel -
3
REVITALIZING BRAND CEDEVITA
Veröffentlicht in International journal of management cases : IJMC
VolltextArtikel -
4
-
5
SALES TRAINING TECHNIQUES IN CROATIA
Veröffentlicht in International journal of management cases : IJMC
VolltextArtikel -
6
-
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Do Croatian Banks Implement Marketing Concept?
Veröffentlicht in Zagreb international review of economics & business
VolltextArtikel -
12
-
13
ULOGA I OBILJEZJA PRODAJNOG OSPOSOBLJAVANJA U HRVATSKIM PODUZECIMA
Veröffentlicht in Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
VolltextArtikel -
14
Problemi fluktuacijeprodajnog osoblja i načini njihova rješavanja
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Problemi fluktuacije prodajnog osoblja i načini njihova rješavanja
Veröffentlicht in Market-Tržište
VolltextWeb Resource -
18
Do Croatian Banks Implement Marketing Concept?
Veröffentlicht in Zagreb International Review of Economics & Business
VolltextArtikel -
19
Uloga i obilježja prodajnog osposobljavanja u hrvatskim poduzećima
Veröffentlicht in Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
VolltextWeb Resource -
20
Pregovaranje - poslovni proces koji dodaje vrijednost
Veröffentlicht in Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu
VolltextArtikel