-
1
Beyond catharsis: the nuanced emotion of patient storytellers in an educational role
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Time-Variable Training in Medicine: Theoretical Considerations
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
9
Learning in Practice: A Valuation of Context in Time-Variable Medical Training
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
The butterfly effect in clinical supervision
Veröffentlicht in Perspectives on medical education
VolltextArtikel -
13
Progressive independence in clinical training: a tradition worth defending?
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
14
-
15
'You learn better under the gun': intimidation and harassment in surgical education
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
Pulling Together and Pushing Apart: Tides of Tension in the ICU Team
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
19
Making sense of grounded theory in medical education
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
20
Time as a Catalyst for Tension in Nurse-Surgeon Communication
Veröffentlicht in AORN journal
VolltextArtikel