-
1
-
2
-
3
-
4
-
5
-
6
-
7
"Scapegoat" for Offline Consumption: Online Review Response to Social Exclusion
Veröffentlicht in Frontiers in psychology
VolltextArtikel -
8
How online media synergy influences consumers’ purchase intention
Veröffentlicht in Internet research
VolltextArtikel -
9
Win Big with Small: The Influence of Organic Food Packaging Size on Purchase Intention
Veröffentlicht in Foods
VolltextArtikel -
10
The Effect of Unhealthy Food Packaging Information Boundaries on Consumer Purchasing Intentions
Veröffentlicht in Foods
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
Do Live Streaming and Online Consumer Reviews Jointly Affect Purchase Intention?
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
15
-
16
The influence of promotion mode of green products on sharing intention
Veröffentlicht in Journal of cleaner production
VolltextArtikel -
17
-
18
Social exclusion and choice: The moderating effect of power state
Veröffentlicht in Journal of consumer behaviour
VolltextArtikel -
19
-
20