-
1
-
2
-
3
Team-based learning at ten medical schools: two years later
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
4
Team cohesiveness, team size and team performance in team-based learning teams
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
5
Team-based learning in an undergraduate nursing course
Veröffentlicht in The Journal of nursing education
VolltextArtikel -
6
What Competencies are Needed to Run a Course or Clerkship?
Veröffentlicht in Academic psychiatry
VolltextArtikel -
7
-
8
The power of the written word: team assessment of behaviour
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
9
Genital herpes and human immunodeficiency virus: double trouble
Veröffentlicht in Bulletin of the World Health Organization
VolltextArtikel -
10
Self-testing for HIV: a new option for HIV prevention?
Veröffentlicht in The Lancet infectious diseases
VolltextArtikel -
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
Gender norms and health: insights from global survey data
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
17
Disrupting gender norms in health systems: making the case for change
Veröffentlicht in The Lancet (British edition)
VolltextArtikel -
18
Peer assessment and evaluation in team-based learning
Veröffentlicht in New directions for teaching and learning
VolltextArtikel -
19
-
20
Creating a Common Curriculum for the DSM-5: Lessons in Collaboration
Veröffentlicht in Academic psychiatry
VolltextArtikel