-
1
Characterizing College Science Assessments: The Three-Dimensional Learning Assessment Protocol
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
-
5
-
6
Student Epistemological Framing on Paper-Based Assessments
Veröffentlicht in Physical review. Physics education research
VolltextArtikel -
7
-
8
Evaluating the extent of a large-scale transformation in gateway science courses
Veröffentlicht in Science advances
VolltextArtikel -
9
Characterizing college science instruction: The Three-Dimensional Learning Observation Protocol
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
10
-
11
Comment on “Analyzing the Role of Science Practices in ACS Exam Items”
Veröffentlicht in Journal of chemical education
VolltextArtikel -
12
Radiative electroweak symmetry breaking in a Little Higgs model
Veröffentlicht in The journal of high energy physics
VolltextArtikel -
13
Want to Reduce Guessing and Cheating While Making Students Happier? Give More Exams
Veröffentlicht in The Physics teacher
VolltextArtikel -
14
Function plot response: A scalable system for teaching kinematics graphs
Veröffentlicht in American journal of physics
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20