-
1
-
2
How Much Knowledge of Derived Words Is Needed for Reading?
Veröffentlicht in Applied linguistics
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Testing Vocabulary Knowledge: Size, Strength, and Computer Adaptiveness
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
LEMMAS, FLEMMAS, WORD FAMILIES, AND COMMON SENSE
Veröffentlicht in Studies in second language acquisition
VolltextArtikel -
10
EFL Learners' Receptive Knowledge of Derived Words: The Case of Swedish Adolescents
Veröffentlicht in TESOL quarterly
VolltextArtikel -
11
-
12
Lexical Thresholds and Alleged Threats to Validity: A Storm in a Teacup?
Veröffentlicht in Reading in a foreign language
VolltextArtikel -
13
-
14
Some Empirical Evidence for the Involvement Load Hypothesis in Vocabulary Acquisition
Veröffentlicht in Language learning
VolltextArtikel -
15
-
16
A vocabulary-size test of controlled productive ability
Veröffentlicht in Language testing
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
-
20
LEMMAS, FLEMMAS, WORD FAMILIES, AND COMMON SENSE
Veröffentlicht in Studies in second language acquisition
VolltextArtikel