-
1
Why Open-Ended Survey Questions Are Unlikely to Support Rigorous Qualitative Insights
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
2
-
3
Rethinking patient feedback: A provocation for genuine integration in healthcare
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
4
GLP-1 receptor agonists: A review of glycemic benefits and beyond
Veröffentlicht in JAAPA (Montvale, N.J.)
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
Staging a performance: learners’ perceptions about direct observation during residency
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
8
Where philosophy meets culture: exploring how coaches conceptualise their roles
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
9
Going against the grain: An exploration of agency in medical learning
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
10
-
11
Illness presenteeism among physicians and trainees: Study protocol of a scoping review
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
-
13
The courage to advocate: How two professions approach public advocacy work
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
14
Addressing violence against women on college campuses
Veröffentlicht in CRIMINAL JUSTICE REVIEW
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
How Medical Error Shapes Physicians’ Perceptions of Learning: An Exploratory Study
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Is person‐centred medical education an aim or an empty promise?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel