-
1
-
2
-
3
Service Innovation in the Digital Age: Key Contributions and Future Directions
Veröffentlicht in MIS quarterly
VolltextArtikel -
4
Extending the context of service: from encounters to ecosystems
Veröffentlicht in The Journal of services marketing
VolltextArtikel -
5
Service-dominant logic: continuing the evolution
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
6
-
7
Contextualization and value-in-context: How context frames exchange
Veröffentlicht in Marketing theory
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
From goods to service(s): Divergences and convergences of logics
Veröffentlicht in Industrial marketing management
VolltextArtikel -
11
Evolving to a New Dominant Logic for Marketing
Veröffentlicht in Journal of marketing
VolltextArtikel -
12
Competing through service: Insights from service-dominant logic
Veröffentlicht in Journal of retailing
VolltextArtikel -
13
Extending actor participation in value creation: an institutional view
Veröffentlicht in Journal of strategic marketing
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Service-dominant logic: reactions, reflections and refinements
Veröffentlicht in Marketing theory
VolltextArtikel -
17
-
18
-
19
Conceptualizing Value: A Service-ecosystem View
Veröffentlicht in Journal of creating value
VolltextArtikel -
20
Service-dominant logic 2025
Veröffentlicht in International journal of research in marketing
VolltextArtikel