-
1
-
2
-
3
Social Media Influence on Consumer Behavior: The Case of Mobile Telephony Manufacturers
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
4
Influence of Instagram Stories in Attention and Emotion Depending on Gender
Veröffentlicht in Comunicar (Huelva, Spain)
VolltextArtikel -
5
Interactive Advertising on HbbTV: An Experimental Analysis of Emotions
Veröffentlicht in Sustainability
VolltextArtikel -
6
Tendencias en formatos publicitarios en la programación televisiva
Veröffentlicht in Estudios sobre el mensaje periodístico
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
The impact of robotics on the tourism sector: the case of Barcelona
Veröffentlicht in Harvard Deusto Business Research
VolltextArtikel -
13
Uses of WhatsApp in the Spanish university student. Pros and cons
Veröffentlicht in Revista latina de comunicación social
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
Influence of Instagram stories in attention and emotion depending on gender
Veröffentlicht in Comunicar (Huelva, Spain)
VolltextArtikel -
17
-
18
Movilidad e interactividad en el ámbito universitario
Veröffentlicht in Comunicación (Sevilla. Internet)
VolltextArtikel -
19
-
20