-
1
Learning With Maps and Texts: An Overview
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
2
-
3
How Cognitive Maps are Learned and Remembered
Veröffentlicht in Annals of the Association of American Geographers
VolltextArtikel -
4
How Geographic Maps Increase Recall of Instructional Text
Veröffentlicht in Educational technology research and development
VolltextArtikel -
5
-
6
Feedback in Written Instruction: The Place of Response Certitude
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
7
Feedback Processing and Error Correction
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
8
Using maps to retrieve text: A test of conjoint retention
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
9
-
10
Personalizing sentences and text
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
11
Influence of spatial organization in prose learning
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
12
Learning from Cartograms: The Effects of Region Familiarity
Veröffentlicht in Journal of geography (Houston)
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Encoding tactics in the retention of maps
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
16
Repetitive Reading and Recall of Expository Text
Veröffentlicht in Reading research quarterly
VolltextArtikel -
17
Written feedback: Response certitude and durability
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
18
-
19
Delay-retention effect with multiple-choice tests
Veröffentlicht in Journal of educational psychology
VolltextArtikel -
20
Spatially Cued Retrieval of Sentences
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel