-
1
Why Open-Ended Survey Questions Are Unlikely to Support Rigorous Qualitative Insights
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
2
-
3
Triarylborane-Catalyzed Formation of Cyclic Organic Carbonates and Polycarbonates
Veröffentlicht in ACS catalysis
VolltextArtikel -
4
Intestinal Microbiota and Relapse After Hematopoietic-Cell Transplantation
Veröffentlicht in Journal of clinical oncology
VolltextArtikel -
5
Staging a performance: learners’ perceptions about direct observation during residency
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
6
Where philosophy meets culture: exploring how coaches conceptualise their roles
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Illness presenteeism among physicians and trainees: Study protocol of a scoping review
Veröffentlicht in PloS one
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
How Medical Error Shapes Physicians’ Perceptions of Learning: An Exploratory Study
Veröffentlicht in Academic Medicine
VolltextArtikel -
15
-
16
Is person‐centred medical education an aim or an empty promise?
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
17
-
18
Exploring patients’ and physicians’ perspectives about competent health advocacy
Veröffentlicht in Medical education
VolltextArtikel -
19
-
20