-
1
Representing the Learning Design of Units of Learning
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
2
Conditions for effective smart learning environments
Veröffentlicht in Smart learning environments
VolltextArtikel -
3
-
4
New directions for lifelong learning using network technologies
Veröffentlicht in British journal of educational technology
VolltextArtikel -
5
-
6
Evaluation of the Learning Path Specification
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
7
Editorial: Current Research in Learning Design
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
8
-
9
Instructional Method Classifications Lack User Language and Orientation
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
10
Contextualised Media for Learning
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
11
A Study about Placement Support Using Semantic Similarity
Veröffentlicht in Educational Technology & Society
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Testing the pedagogical expressiveness of IMS LD
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
15
Evaluating the Usability of Authoring Environments for Serious Games
Veröffentlicht in Simulation & gaming
VolltextArtikel -
16
-
17
Technology Support for Self-Organized Learners (Guest Editorial)
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel -
18
-
19
Towards a more effective model for distance education
Veröffentlicht in Eleed (Köln)
VolltextArtikel -
20
Future developments of IMS Learning Design tooling
Veröffentlicht in Educational technology & society
VolltextArtikel