-
1
-
2
Scale Linking for the Testlet Item Response Theory Model
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
3
Reducing the time complexity of the fuzzy c-means algorithm
Veröffentlicht in IEEE transactions on fuzzy systems
VolltextArtikel -
4
Equating with Small Samples (Commentary)
Veröffentlicht in Applied measurement in education
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
-
9
Scaling: An ITEMS Module
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
Linking Assessments: Concept and History
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
14
Population Invariance in Equating and Linking: Concept and History
Veröffentlicht in Journal of educational measurement
VolltextArtikel -
15
Psychometric Properties of IRT Proficiency Estimates
Veröffentlicht in Educational measurement, issues and practice
VolltextArtikel -
16
-
17
Assessing Equating Results on Different Equating Criteria
Veröffentlicht in Applied psychological measurement
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20