-
1
What is a luxury brand? A new definition and review of the literature
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
2
Chatbot e-service and customer satisfaction regarding luxury brands
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
-
7
WEIRD is not Enough: Sustainability Insights from Non-WEIRD Countries
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
8
-
9
Modeling consumer adoption of mobile shopping for fashion products in Korea
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
10
-
11
Fashion marketing of luxury brands: Recent research issues and contributions
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Organizational characteristics and the CRM adoption process
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
18
-
19
Marketing mix and customer equity of SPA brands:Cross-cultural perspectives
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
20