-
1
-
2
Characterization of the Genome, Proteome, and Structure of Yersiniophage ϕR1-37
Veröffentlicht in Journal of Virology
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
-
6
Research in Constructivist Frameworks Using Ethnographic Techniques
Veröffentlicht in Library trends
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
Information Use and Secondary School Students: A Model for Understanding Plagiarism
Veröffentlicht in Information research
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
Assisting Students to Avoid Plagiarism Part 2: The Inquiry Learning Approach
Veröffentlicht in Access
VolltextArtikel -
18
A paediatric hospital care AMC report for Northern Ireland
Veröffentlicht in Journal of antimicrobial chemotherapy
VolltextArtikel -
19
Assisting Students to Avoid Plagiarism: Part 1 - the Instructional Practice Approach
Veröffentlicht in Access
VolltextArtikel -
20
The information practices of welfare workers
Veröffentlicht in Journal of documentation
VolltextArtikel