-
1
-
2
-
3
Visual Salience of Algebraic Transformations
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
-
7
-
8
Lev Vygotsky as muse to complex learning/teaching: a response to Ton Jorg's programmatic view
Veröffentlicht in Complicity
VolltextArtikel -
9
-
10
Obstacles to Understanding Cognition As Situated
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
11
What Does Network Theory Contribute to Theorization of Mathematics Teaching?
Veröffentlicht in Complicity
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
The Visual Syntax of Algebra
Veröffentlicht in Journal for research in mathematics education
VolltextArtikel -
17
Obstacles to Understanding Cognition as Situated
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
18
-
19
Obstacles to Understanding Cognitions As Situated
Veröffentlicht in Educational researcher
VolltextArtikel -
20