-
1
Effects of saliency upon speech rate and foot and leg movements
Veröffentlicht in Journal of clinical psychology
VolltextArtikel -
2
-
3
-
4
Short-Term Retention and Long-Term Retention as a Function of Practice
Veröffentlicht in The journal of psychology
VolltextArtikel -
5
College student attitudes about telling lies
Veröffentlicht in Bulletin of the Psychonomic Society
VolltextArtikel -
6
Attention, short-term memory, and academic performance
Veröffentlicht in Bulletin of the Psychonomic Society
VolltextArtikel -
7
-
8
Teaching machines and programmed instruction: Areas of application
Veröffentlicht in Psychological bulletin
VolltextArtikel -
9
Is It Possible to Teach Statistics? Two Texts That Try
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextArtikel -
10
Merging Two Ideas: Statistical Methods and Research Design
Veröffentlicht in Contemporary psychology
VolltextArtikel -
11
Short-Term and Long-Term Retention and Task Difficulty
Veröffentlicht in The journal of psychology
VolltextArtikel -
12
A Comparison of Learning Sets in Humans, Primates, and Subprimates
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel -
13
The Relation between Pulse-to-Cycle Fraction and CFF
Veröffentlicht in The American journal of psychology
VolltextArtikel -
14
Perception of stimulus location during interocular stimulation
Veröffentlicht in Bulletin of the Psychonomic Society
VolltextArtikel -
15
The Auditory Fusion Frequency of Intermittent Sounds
Veröffentlicht in The Journal of general psychology
VolltextArtikel -
16
Eye contact while lying during an interview
Veröffentlicht in Bulletin of the Psychonomic Society
VolltextArtikel -
17
The effect of lying upon foot and leg movement
Veröffentlicht in Bulletin of the Psychonomic Society
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Corrigenda: Computational Handbook of Statistics
Veröffentlicht in Journal of the American Statistical Association
VolltextArtikel