-
1
-
2
-
3
Macromarketing as Agorology: Macromarketing Theory and the Study of the Agora
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
4
Sustainability as Megatrend: Two Schools of Macromarketing Thought
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
5
-
6
Materialism and its relationship to individual values
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
7
Theorizing materialism through the Institutional Analysis and Development framework
Veröffentlicht in Marketing theory
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
Sustainable Communication and the Dominant Social Paradigm: Can They Be Integrated?
Veröffentlicht in Marketing theory
VolltextArtikel -
15
Globalization and Development: An Expanded Macromarketing View
Veröffentlicht in Journal of macromarketing
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
-
20