-
1
-
2
The perfect gift card: An exploration of teenagers' gift card associations
Veröffentlicht in Psychology & marketing
VolltextArtikel -
3
-
4
Social responsibility and personal success: A research note
Veröffentlicht in Journal of the Academy of Marketing Science
VolltextArtikel -
5
Origin Information and Retail Sales of Wine
Veröffentlicht in International journal of wine business research
VolltextArtikel -
6
Toward an understanding of the distraction construct in marketing
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Reexamining Masculinity, Femininity, and Gender Identity Scales
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
13
-
14
-
15
Reexamining Masculinity, Femininity,and Gender Identity Scales
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
16
-
17
A Model for Controlling Social Desirability Bias by Direct and Indirect Questioning
Veröffentlicht in Marketing letters
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20