-
1
-
2
Tourism destination image formation – The case of Dubrovnik, Croatia
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
3
-
4
Longitudinal study of food-related lifestyle of Croatian consumers
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
5
Marketing in contemporary world: situational vs. postmodern paradigm
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
6
Market segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
7
The influence of determining factors on touristic destination image
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Influence of macroeconomic factors on country image
Veröffentlicht in Ekonomski pregled
VolltextArtikel -
16
-
17
-
18
-
19
Marketing u suvremenom svijetu: situacijska u odnosu na postmodernu paradigmu
Veröffentlicht in Tržište
VolltextArtikel -
20
Satisfaction with Work and the Allocation of Professors' Time at Zagreb University
Veröffentlicht in Društvena istraživanja
VolltextArtikel