-
1
Advertising and Content Differentiation: Evidence from YouTube
Veröffentlicht in The Economic journal (London)
VolltextArtikel -
2
Competing for attention on digital platforms: The case of news outlets
Veröffentlicht in Strategic management journal
VolltextArtikel -
3
-
4
Attitudes to migration and the market for news
Veröffentlicht in Information economics and policy
VolltextArtikel -
5
Taxation and Innovation: How R&D Tax Credit Schemes Foster Innovation in the Private Sector
Veröffentlicht in CESifo forum
VolltextArtikel -
6
-
7
Incumbency Dominance in Letters to the Editor: Field Experimental Evidence
Veröffentlicht in Political communication
VolltextArtikel -
8
Detecting coverage bias in user-generated content
Veröffentlicht in Journal of media economics
VolltextArtikel -
9
Quantity restrictions on advertising, commercial media bias, and welfare
Veröffentlicht in Journal of public economics
VolltextArtikel -
10
Künstliche Intelligenz – wie Unternehmen sie nutzen und was sie noch daran hindert
Veröffentlicht in Ifo schnelldienst
VolltextArtikel -
11
Die Nutzung von Künstlicher Intelligenz in der deutschen Wirtschaft
Veröffentlicht in Ifo schnelldienst
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20