-
1
SCHOOL FAILURE AND DELINQUENCY Which Causes Which?
Veröffentlicht in Criminology (Beverly Hills)
VolltextArtikel -
2
Track Position, Peer Affiliation, and Youth Crime
Veröffentlicht in Urban education (Beverly Hills, Calif.)
VolltextArtikel -
3
School crime and individual responsibility: The perpetuation of a myth?
Veröffentlicht in The Urban review
VolltextArtikel -
4
Student Perceptions, Self-Concept, and Curriculum Assignment
Veröffentlicht in Urban education (Beverly Hills, Calif.)
VolltextArtikel -
5
SCHOOL COMMITMENT, YOUTH REBELLION, AND DELINQUENCY
Veröffentlicht in Criminology (Beverly Hills)
VolltextArtikel -
6
Social Origins and Adolescent Success Patterns
Veröffentlicht in Education and urban society
VolltextArtikel -
7
Status Origins, Track Position, and Delinquent Involvement: a Self-report Analysis
Veröffentlicht in Sociological quarterly
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
-
11
-
12
Academic Failure, Social Involvement, and High School Dropout
Veröffentlicht in Youth & society
VolltextArtikel -
13
SERIOUSNESS OF DELINQUENT BEHAVIOUR: AN ALTERNATIVE PERSPECTIVE
Veröffentlicht in British journal of criminology
VolltextArtikel -
14
Track Position, School Misconduct, and Youth Deviance
Veröffentlicht in Urban education (Beverly Hills, Calif.)
VolltextArtikel -
15
School Failure and Delinquency: "What Causes Which"?
Veröffentlicht in Criminology (Beverly Hills)
VolltextArtikel -
16
-
17
School Failure, Academic Self-Evaluation, and School Avoidance and Deviant Behavior
Veröffentlicht in Youth & society
VolltextArtikel -
18
How the School and Teachers Create Deviants
Veröffentlicht in Contemporary education
VolltextArtikel -
19
-
20