-
1
-
2
Mathematics Teachers’ Perceptions of Diagrams
Veröffentlicht in International journal of science and mathematics education
VolltextArtikel -
3
-
4
-
5
MATHEMATICS EDUCATION IN SINGAPORE - AN INSIDER’S PERSPECTIVE
Veröffentlicht in IndoMS-journal on mathematics education
VolltextArtikel -
6
Understanding complexity in the mathematics classroom: in memoriam David Clarke
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
-
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
-
16
-
17
What matters? From a small scale to a school-wide intervention
Veröffentlicht in ZDM
VolltextArtikel -
18
Nature of mathematics tasks and what teachers do
Veröffentlicht in Current opinion in behavioral sciences
VolltextArtikel -
19
Correction to: Teachers as designers of instructional tasks
Veröffentlicht in Mathematics education research journal
VolltextArtikel -
20
Correction to: Teachers as designers of instructional tasks
Veröffentlicht in Mathematics education research journal
VolltextArtikel