-
1
-
2
-
3
-
4
Written Feedback as a Relational Practice: Revealing Mediating Factors
Veröffentlicht in Studying teacher education
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Making sense of shape: An analysis of children's written responses
Veröffentlicht in The Journal of mathematical behavior
VolltextArtikel -
9
-
10
Norms and collaboration in hybrid making-spaces
Veröffentlicht in The Journal of educational research (Washington, D.C.)
VolltextArtikel -
11
-
12
Building Mathematical Practices: How Many Legs?
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
13
Mathematics teacher educators’ discussion practice
Veröffentlicht in Journal of mathematics teacher education
VolltextArtikel -
14
Links in learning logarithms
Veröffentlicht in Australian senior mathematics journal
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
-
18
Building Understanding of Decimal Fractions
Veröffentlicht in Teaching children mathematics
VolltextArtikel -
19
CCSSM Challenge: Graphing Ratio and Proportion
Veröffentlicht in Mathematics teaching in the middle school
VolltextArtikel -
20