-
1
-
2
-
3
Atomic Congestion Games: Fast, Myopic and Concurrent
Veröffentlicht in Theory of computing systems
VolltextArtikel -
4
Selfish splittable flows and NP-completeness
Veröffentlicht in Computer science review
VolltextArtikel -
5
-
6
-
7
-
8
Atomic Congestion Games: Fast, Myopic andConcurrent
Veröffentlicht in Theory of computing systems
VolltextArtikel -
9
On the chromatic number of a random 5-regular graph
Veröffentlicht in Journal of graph theory
VolltextArtikel -
10
-
11
-
12
-
13
-
14
-
15
Efficient methods for selfish network design
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
16
On the hardness of network design for bottleneck routing games
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel -
17
The probabilistic analysis of a greedy satisfiability algorithm
Veröffentlicht in Random structures & algorithms
VolltextArtikel -
18
-
19
The Impact of Social Ignorance on Weighted Congestion Games
Veröffentlicht in Theory of computing systems
VolltextArtikel -
20
Dynamic 3-sided planar range queries with expected doubly-logarithmic time
Veröffentlicht in Theoretical computer science
VolltextArtikel