-
1
-
2
-
3
Theories of motivation: Integration and ways forward
Veröffentlicht in Contemporary educational psychology
VolltextArtikel -
4
-
5
Retrieval Practice Benefits Deductive Inference
Veröffentlicht in Educational psychology review
VolltextArtikel -
6
-
7
Category similarity affects study choices in self-regulated learning
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
8
Enhancing visuospatial learning: The benefit of retrieval practice
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
9
-
10
-
11
Bioprinting of Collagen: Considerations, Potentials, and Applications
Veröffentlicht in Macromolecular bioscience
VolltextArtikel -
12
The mnemonic advantage of processing fitness-relevant information
Veröffentlicht in Memory & cognition
VolltextArtikel -
13
-
14
Examining the testing effect with open- and closed-book tests
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Does Multitasking Impair Studying? Depends on Timing
Veröffentlicht in Applied cognitive psychology
VolltextArtikel -
18
Reviewing erroneous information facilitates memory updating
Veröffentlicht in Cognition
VolltextArtikel -
19
Effects of testing on learning of functions
Veröffentlicht in Psychonomic bulletin & review
VolltextArtikel -
20
Learning Music Composers’ Styles: To Block or to Interleave?
Veröffentlicht in Journal of research in music education
VolltextArtikel