-
1
-
2
Quantifying Learning: Measuring Student Outcomes in Higher Education in England
Veröffentlicht in Politics and governance
VolltextArtikel -
3
Student Surveys: Measuring the Relationship between Satisfaction and Engagement
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Belonging in Science: Democratic Pedagogies for Cross-Cultural PhD Supervision
Veröffentlicht in Education sciences
VolltextArtikel -
7
Curriculum change as transformational learning
Veröffentlicht in Teaching in higher education
VolltextArtikel -
8
-
9
-
10
Educational expertise as prestige: research-intensive curriculum change
Veröffentlicht in Teaching in higher education
VolltextArtikel -
11
-
12
Development of the UK engagement survey
Veröffentlicht in Assessment and evaluation in higher education
VolltextArtikel -
13
Indicators of esteem: gender and prestige in academic work
Veröffentlicht in British journal of sociology of education
VolltextArtikel -
14
-
15
-
16
-
17
-
18
-
19
-
20