-
1
-
2
-
3
Re-placing place in marketing: A resource-exchange place perspective
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
4
-
5
-
6
Shifting sands: Actor role and identity reconfigurations in service systems
Veröffentlicht in Journal of business research
VolltextArtikel -
7
-
8
-
9
Circularity of customer service experience and customer perceived value
Veröffentlicht in Journal of customer behaviour
VolltextArtikel -
10
-
11
Practices and experiences: challenges and opportunities for value research
Veröffentlicht in Journal of service management
VolltextArtikel -
12
-
13
-
14
Value-in-context in crowdfunding ecosystems: how context frames value co-creation
Veröffentlicht in Service business
VolltextArtikel -
15
-
16
-
17
Broadening brand engagement within the service-centric perspective
Veröffentlicht in Journal of service theory and practice
VolltextArtikel -
18
-
19
-
20
Betydelsen av att förstå sårbara konsumenters erfarenheter
Veröffentlicht in Ekonomiska samfundets tidskrift
VolltextArtikel